Branche voor duurzame inzetbaarheid
← Terug naar het overzicht

Persbericht LBgroep realiseert doorstart KPC Groep

De doorstart van KPC Groep, gevestigd in Den Bosch, is gerealiseerd. KPC Groep is onlangs officieel overgenomen door Louwsma Bedrijven Groep (LB Groep).

De overname heeft betrekking op alle activiteiten en proposities van KPC Groep, waaronder SVA. KPC Groep blijft gehuisvest in ’s-Hertogenbosch.

KPC Groep is als zelfstandige entiteit ondergebracht bij de divisie Training en Advies van LB Groep. De focus van LB Groep ligt op het leren en ontwikkelen van mensen. Bekende merken van LB Groep zijn onder meer Stavoor, Traject BV en Solutions.

Wendbaar

Veel adviseurs blijven verbonden aan KPC Groep. Van een aantal medewerkers is in goed overleg afscheid genomen. KPC Groep zal als netwerkorganisatie gaan opereren. Naast een vaste kern van adviseurs komt er een flexibele schil van consultants en projectleiders. Door deze opzet wordt de adviesorganisatie wendbaar en kan goed anticiperen op de wensen en behoeften van onderwijsorganisaties op het vlak van echt maatwerk, co-creatie en implementatiekracht bij verander- en innovatieprojecten.

Vertrouwen

Sieb Louwsma, directeur/bestuurder LB Groep: “We kijken met vertrouwen naar de toekomst. KPC Groep is een onderwijsadviesbureau met toegewijde adviseurs en een landelijk netwerk van opdrachtgevers. De komende tijd gaan we de koers van het nieuwe KPC Groep verder handen en voeten geven. We gaan daarbij onder meer nieuwe vormen van samenwerking met het onderwijsveld introduceren. Onze ambitie is KPC Groep verder door te ontwikkelen tot een toekomstgericht adviesbureau. Met als DNA verstand van leren en gevoel voor mensen. “

Klik hier voor een pdf van dit persbericht.

Bron: LB Groep