Vitaliteit
Mentaal/fysiek fitte medewerkers
Plezier
Werkgeluk
Ontwikkeling
Persoonlijke groei
Perspectief
Perspectief in werk
Vul hieronder uw wachtwoord en gebruikersnaam in.
Wachtwoord vergeten? Klik hier.
Heeft u nog geen account? Meld u dan nu aan via onze lid worden pagina.
Vitaliteit
Mentaal/fysiek fitte medewerkers
Plezier
Werkgeluk
Ontwikkeling
Persoonlijke groei
Perspectief
Perspectief in werk
Vitaliteit
Mentaal/fysiek fitte medewerkers
Plezier
Werkgeluk
Ontwikkeling
Persoonlijke groei
Perspectief
Perspectief in werk
Van 11 tot en met 15 november 2019 wordt de zesde Week van de Werkstress gehouden. Tijdens de Week van de Werkstress willen we zoveel mogelijk werkende Nederlanders bereiken. Samen gaan we een week vol werkplezier maken. Daarbij richten we ons vooral op werkgevers. Via hen bereiken we een grote groep werknemers en daarnaast organiseren we een brede publiekscampagne. Het gaat erom dat we samen een beweging weten te realiseren waarbij we zoveel mogelijk mensen bewust maken van de kracht van werkplezier en van ontwikkeling.
Samenwerking ligt aan de basis van het succes van de Week van de Werkstress. De Week van de Werkstress heeft een hoge vlucht genomen doordat niet alleen het ministerie van SZW, maar ook werkgevers- en werknemersorganisaties, branche- en beroepsverenigingen en vele honderden individuele bedrijven activiteiten organiseerden, de week ondersteunden en hun schouders er onder zetten. OVAL heeft in 2018 de organisatie overgenomen van het ministerie van SZW en zet die traditie van samenwerken graag voort. Daarom zoeken we naar verschillende partnerschappen om de handen ineen te slaan. Dit kan verschillende vormen hebben. Bijvoorbeeld als sponsor, maar ook met middelen en tijd.
Hier vindt u meer informatie over de mogelijkheden om mee te doen en u als partner aan de Week van de Werkstress 2019 te verbinden.
Meer dan een miljoen mensen loopt jaarlijks het risico op een burn-out. Dat kan duizend-en-een oorzaken hebben en zich manifesteren in even zoveel symptomen. Maar je kunt als werkgever en werknemer gelukkig ook veel doen om te voorkomen dat gezonde werkdruk omslaat in ongezonde werkstress. Praat met je medewerkers over wat hen drijft, wat ze willen leren en hoe je samen het werkplezier vergroot en zo werkstress en uitval voorkomt.
Voorkomen is beter dan genezen, zeker in een tijd dat er een tekort aan talent is. Sluit je als toekomstgerichte werkgever aan bij de Week van de Werkstress van 11 t/m 15 november.
U kunt zich als partner verbinden aan dit maatschappelijke initiatief. Dat kan op verschillende manieren; deze zijn hieronder uitgewerkt in een aantal partnerpakketten. In alle gevallen levert het u mooie exposure op. Maatwerkafspraken zijn in overleg altijd mogelijk. Vragen? Mail of bel ons dan gerust. We bespreken graag de mogelijkheden met u.
De hoofdsponsors zijn de meest zichtbare partners van de Week van de Werkstress.
Let op: het aantal beschikbare pakketten voor hoofdsponsors is beperkt.
Hoofdsponsors worden beloond met:
Kosten: vanaf € 10.000
Als sponsor steunt u zichtbaar de Week van de Werkstress. U verbindt zich aan dit mooie initiatief en steunt de uitvoering van de verschillende activiteiten online en live. In overleg is het mogelijk om een activiteit te adopteren. Denk aan een interview met een expert, een spreker tijdens het event of productie van een factsheet.
Sponsoren worden beloond met:
Kosten: vanaf € 3.750
Voor een beweging als deze is het belangrijk dat de boodschap op zoveel mogelijk plaatsen wordt verspreid. Als netwerk-supporter laat u aan uw netwerk van leden en klanten zien dat u verbonden bent aan de Week van de Werkstress.
Netwerk-supporters worden beloond met:
Kosten: € 1.000,-.
Feitelijke onderbouwing is van groot belang om de business case rond werkplezier te onderbouwen. Heeft u veel kennis van een bepaald onderwerp? Bent u wetenschapper? Een onderzoeksbureau dat zich aan de Week van de Werkstress wil verbinden? Dan komen we graag met u in contact. In overleg bespreken we de mogelijkheden voor een onderzoek, publicatie, presentatie of een andere bijdrage.
Kennis-supporters worden beloond met:
Kosten: € 1.000,-.
Een grote campagne kan niet zonder media-aandacht. Het onderwerp werkstress en werkplezier kan op veel belangstelling rekenen van een brede doelgroep. We vragen partners om hun platform open te stellen en (advertentie)ruimte te bieden op (social) mediakanalen.
Media-supporters worden beloond met:
Kosten: in overleg
Interviews en items op radio en tv, artikelen in kranten en tijdschriften of via digitale kanalen; ze zijn van harte welkom. Vanuit de organisatie van de Week van de Werkstress zijn cijfers, tips en tricks en mooie praktijkverhalen beschikbaar.