Leden login

Vul hieronder uw wachtwoord en gebruikersnaam in.

Wachtwoord vergeten? Klik hier.

Heeft u nog geen account? Meld u dan nu aan via onze lid worden pagina.

Word ook partner van de Week van de Werkstress 2020!

Van 16 tot en met 20 november 2020 organiseert OVAL de zevende Week van de Werkstress. Doel is om werkenden en werkgevers bewust te maken van hun eigen verantwoordelijkheid en de mogelijkheden om een gebalanceerd leven te leiden waarin werkstress niet tegen, maar juist voor hen gaat werken. Ook in deze onzekere tijden. Het centrale thema is daarom dit jaar: Blijf in balans!

Samenwerking ligt aan de basis van het succes van de Week van de Werkstress. De Week van de Werkstress heeft een hoge vlucht genomen doordat niet alleen het ministerie van SZW, maar ook werkgevers- en werknemersorganisaties, branche- en beroepsverenigingen en vele honderden individuele bedrijven activiteiten organiseerden, de week ondersteunden en hun schouders er onder zetten. OVAL heeft vanaf 2018 de organisatie overgenomen van het ministerie van SZW en zet die traditie van samenwerken graag voort. Daarom zoekt OVAL naar partners om de handen ineen te slaan. Dit kan verschillende vormen hebben. Bijvoorbeeld als sponsor, maar ook met middelen en tijd. In dit document vindt u ons campagneplan en de mogelijkheden om mee te doen en u als partner aan de Week van de Werkstress 2020 te verbinden.

Campagneboodschap

Weleens op een wiebelige ladder gestaan? Dan kun je wel wat houvast gebruiken. Het zijn bijzondere tijden. De werkloosheid stijgt. De onzekerheid neemt toe. De grens tussen werk en privé is nog nooit zo vaag geweest. Meer dan een miljoen mensen loopt jaarlijks het risico op een burn-out. Je staat plotseling niet meer zo stevig op je ladder. Hoe ga jij hiermee om? Levert het je stress op of houd je juist energie over? Alles draait om balans. Tussen werk en privé, uit- en aanstaan, energiegevers en energievreters. Heb jij grip op de situatie? Of is het de hoogste tijd voor een harde reset om opnieuw de balans te kunnen vinden? In deze editie van de Week van de Werkstress krijg je tools die je helpen de balans te vinden en te behouden. En hoe je anderen daarbij kunt helpen. Zo sta je stevig, wat er ook komengaat. Doe mee en sluit je aan bij de Week van de Werkstress van 16 t/m 20 november 2020!

Partnerpakketten Week van de Werkstress 2020

Tijdens de Week van de Werkstress willen we zoveel mogelijk werkende Nederlanders bereiken. Daarbij richten we ons vooral op werkgevers. Via hen bereiken we een grote groep werknemers en daarnaast organiseren we een brede publiekscampagne. Het gaat erom dat we samen een beweging weten te realiseren waarbij we zoveel mogelijk mensen bewust maken van het belang om in balans te blijven.

U kunt zich als partner verbinden aan dit maatschappelijke initiatief. Dat kan op verschillende manieren; deze zijn hieronder uitgewerkt in een aantal partnerpakketten. In alle gevallen levert het u mooie exposure op.
Maatwerkafspraken zijn in overleg altijd mogelijk. Vragen? Mail of bel ons dan gerust. We bespreken graag de mogelijkheden met u.


➔ Word sponsor!

Hoofdsponsor
De hoofdsponsors zijn de meest zichtbare partners van de Week van de Werkstress. Let op: het aantal beschikbare pakketten voor hoofdsponsoren is beperkt!

Hoofdsponsoren worden beloond met:
✓ Adopteer een thema! We organiseren 16 tot en met 20 november de Week van de Werkstress rond het thema Blijf in balans!. De week is ingericht rond de thema’s Focus, Samenwerking, Ontwikkeling, Grip en Creativiteit. De thema’s lopen door de hele week heen. Ieder thema kan geadopteerd worden door een hoofdsponsor die zich wil profileren met een bepaald thema.
✓ U bent de ‘motor van het thema’. Dat betekent dat we u uitdagen om in de week activiteiten rond het thema te organiseren. Denk aan tools, webinars, vlogs, digitale en fysieke events en challenges. Dat kan digitaal en fysiek zijn en zich richten op uw eigen netwerk (van klanten), maar bij voorkeur is een deel van de activiteiten ook breed, publiek toegankelijk.
✓ De activiteiten worden uitgelicht in woord en beeld via de kanalen van de campagne; i.c. via de website, Nieuwsflits en in vlogs.
✓ Minimaal vijf maal naamsvermelding in de social mediacampagne via LinkedIn en Twitter.
✓ Informatie en tools die u kunt gebruiken voor het informeren van uw netwerk.
✓ Vermelding van uw logo op de homepage van de website van de Week van de Werkstress.
✓ Vermelding van uw logo op de poster die via de toolkit aan alle honderden deelnemende organisaties wordt verspreid.
✓ Een digitale banner met ‘hoofdsponsor Week van de Werkstress’ om via uw eigen kanalen te verspreiden. Op de banner zet u een link naar de speciale Week van de Werkstress website.
✓ Ruimte voor afspraken op maat.

Kosten: vanaf € 10.000,-

Sponsor
Als sponsor steunt u zichtbaar de Week van de Werkstress. U verbindt zich aan dit mooie initiatief en steunt de uitvoering van de verschillende activiteiten online en live. In overleg is het mogelijk om een activiteit te adopteren. Denk aan een interview met een expert, een online sessie, webinar of productie van een factsheet.

Sponsoren worden beloond met:
✓ Mogelijkheid tot hosten van een activiteit bij uw organisatie.
✓ De activiteit wordt uitgelicht in woord en beeld via de kanalen van de campagne; i.c. via de website, Nieuwsflits en in een vlog.
✓ Minimaal twee maal naamsvermelding in de social mediacampagne via LinkedIn en Twitter.
✓ Informatie en tools die u kunt gebruiken voor het informeren van uw netwerk.
✓ Vermelding van uw logo als sponsor op de website van de Week van de Werkstress.
✓ Een digitale banner met ‘sponsor Week van de Werkstress’ om via uw eigen kanalen te verspreiden. Op de banner zet u een link naar de speciale Week van de Werkstress website.
✓ Ruimte voor afspraken op maat.

Kosten: vanaf € 3.750 ,-.

Word supporter!

Netwerk-supporter: Stel uw netwerk open
Voor een beweging als deze is het belangrijk dat de boodschap op zoveel mogelijk plaatsen wordt verspreid. Als netwerk-supporter laat u aan uw netwerk van leden en klanten zien dat u verbonden bent aan de Week van de Werkstress.

Netwerk-supporters worden beloond met:
✓ Informatie en tools die u kunt gebruiken voor het informeren van uw netwerk.
✓ Vermelding van uw logo als supporter op de website van de Week van de Werkstress
✓ Een digitale banner met ’Supporter Week van de Werkstress’ om via uw eigen kanalen te verspreiden. Op de banner zet u een link naar de speciale Week van de Werkstress website.

Kosten: € 1.000,-.

Kennis-supporter: Stel uw expertise beschikbaar
Feitelijke onderbouwing is van groot belang om de business case rond werkplezier te onderbouwen. Heeft u veel kennis van een bepaald onderwerp? Bent u wetenschapper? Een onderzoeksbureau dat zich aan de Week van de Werkstress wil verbinden? Dan komen we graag met u in contact. In overleg bespreken we de mogelijkheden voor een onderzoek, publicatie, presentatie of een andere bijdrage.

Kennis-supporters worden beloond met:
✓ Informatie en tools die u kunt gebruiken voor het informeren van uw netwerk.
✓ Vermelding van uw logo op de website van de Week van de Werkstress
✓ Een digitale banner met ’Supporter Week van de Werkstress’ om via uw eigen kanalen te verspreiden. Op de banner zet u een link naar de speciale Week van de Werkstress website.

Kosten: € 1.000,-.

Media-supporter: Bied ruimte op uw kanalen
Een grote campagne kan niet zonder media-aandacht. Het onderwerp werkstress en werkplezier kan op veel belangstelling rekenen van een brede doelgroep. We vragen partners om hun platform open te stellen en (advertentie)ruimte te bieden op (social) mediakanalen.

Media-supporters worden beloond met:
✓ Informatie en tools die u kunt gebruiken voor het informeren van uw netwerk.
✓ Vermelding van uw logo op de website van de Week van de Werkstress
✓ Een digitale banner met ’Supporter Week van de Werkstress’ om via uw eigen kanalen te verspreiden. Op de banner zet u een link naar de speciale Week van de Werkstress website.

Kosten: in overleg

Interviews en items op radio en tv, artikelen in kranten en tijdschriften of via digitale kanalen; ze zijn van harte welkom. Vanuit de organisatie van de Week van de Werkstress zijn cijfers, tips en tricks en mooie praktijkverhalen beschikbaar.

Email Facebook Google LinkedIn Twitter