Leden login

Vul hieronder uw wachtwoord en gebruikersnaam in.

Wachtwoord vergeten? Klik hier.

Heeft u nog geen account? Meld u dan nu aan via onze lid worden pagina.

Op 10 oktober 2016 was de aftrap van de campagne ‘Bedrijfsarts worden. Het betere werk!’. De campagne is erop gericht om studenten, basisartsen en zij-instromers te laten zien wat het beroep te bieden heeft. Een groep bedrijfsartsen fungeert als ambassadeur en draagt enthousiast informatie over het vak uit. Met de grote vraag naar bedrijfsartsen is dat nog steeds hard nodig.

Belangrijkste activiteiten en resultaten in 2019

  • Circa 75 meeloopdagen verzorgd door ambassadeurs;
  • Gestegen aantal bezoekers aan de website www.bedrijfsartsworden.nl;
  • Veel online content en groter bereik via LinkedIn, Twitter en Instagram;
  • Start met enkele podcasts - Inhoudelijke artikelen met interviews in vakbladen; 
  • Offensief rond Week van de Werkstress en Nationale Werkbezoekdag; 
  • Structurele aanwezigheid bij carrière-events van universiteiten. 

In 2020 worden deze activiteiten door de ambassadeurs voortgezet en op onderdelen verder uitgebreid. Dit draagt bij aan het onder de aandacht brengen van de pracht en kracht van het vak van bedrijfsarts.

Bron: OVAL

29/11/2019

Wilt u meer informatie over dit artikel?

Neem dan contact met ons op.

Email Facebook Google LinkedIn Twitter