Leden login

Vul hieronder uw wachtwoord en gebruikersnaam in.

Wachtwoord vergeten? Klik hier.

Heeft u nog geen account? Meld u dan nu aan via onze lid worden pagina.

De Geschillencommissie Arbodiensten en de Geschillencommissie OVAL hebben hun jaarverslag over 2024 gepubliceerd. Hierin blikken zij terug op het aantal ingediende klachten, de aard van de geschillen en de wijze van afhandeling. Opvallend is dat het aantal klachten licht is toegenomen, maar nog steeds laag blijft in verhouding tot het aantal contacten tussen arbodiensten en cliënten. Tegelijk zien we dat klachten vaker meer tijd en inzet vragen.

Het verslag biedt belangrijke inzichten voor arbodienstverleners en onderstreept het belang van een goede interne klachtenprocedure, duidelijke communicatie en zorgvuldige dossierbehandeling.

Lees het volledige jaarverslag 2024 van de Geschillencommissie voor conclusies en aanbevelingen ter verbetering van de dienstverlening.

05/06/2025

Wilt u meer informatie over dit artikel?

Neem dan contact met ons op.

Email Facebook Google LinkedIn Twitter