Arbodienstverlener ArboNed is een van de nieuwe partners van de kersverse eredivisieclub FC Emmen. De enige Drentse profvoetbalclub en ArboNed slaan hiermee de handen ineen voor een gezonde en vitale regio.

Sportactiviteiten
Henk Hummel, directeur ArboNed: “Kerndoel van ArboNed is de mensen die in het midden- en kleinbedrijf (mkb) werken gezonder en vitaler te maken. In het kader van ‘Naoberschap United’ is vitaliteit ook een speerpunt van FC Emmen. Dankzij onze samenwerking kunnen we nog meer medewerkers in het mkb enthousiasmeren voor sportactiviteiten, een essentieel onderdeel voor een gezond en vitaal (werkend) leven.”

ArboNed en FC Emmen hebben in het kader hiervan al afgesproken dat er onder meer gekeken zal worden naar het oprichten van een business club sportgroep.

Maatschappelijke partners
Met Naoberschap United legt FC Emmen de verbinding met de samenleving. Via concrete projecten en activiteiten zet FC Emmen de regionale impact die de organisatie heeft als profclub constructief in. Naoberschap United gaat de uitdagingen in de samenleving graag aan en maakt bij het uitvoeren van diverse projecten gebruik van de kennis en expertise van maatschappelijke partners.

Ben Haverkort, directeur FC Emmen: “De samenwerking met ArboNed draagt bij aan meer slagkracht en kennis om ‘onze’ regio nog gezonder te maken.”

Partnership

De overeenkomst is maandag 13 augustus tijdens een feestelijke bijeenkomst ondertekend door directeuren Henk Hummel, Ben Haverkort en Dave Fitsch, Commerciële Zaken van FC Emmen. Als nieuwe partner van FC Emmen zullen de logo’s van ArboNed te zien zijn op de perswanden tijdens interviews, op de ledboarding langs het veld en in alle communicatie-uitingen van FC Emmen. Het partnership is in eerste instantie voor het seizoen 2018/2019.

Bron: ArboNed

14/08/2018