Het gerenommeerde re-integratiebureau Choice en Partners viert met trots haar 30-jarig jubileum in de branche. Hanneke van Renterghem, oprichtster van Choice en Partners, blikt terug op de inspirerende reis die begon in 1993, toen zij en haar collega's de moed hadden om hun eigen weg te volgen. Dit jubileum markeert niet alleen de indrukwekkende groei van het bedrijf, maar ook de voortdurende toewijding aan loopbaanadvies, re-integratie, en meer.

In 1993, terwijl Hanneke in verwachting was van haar derde kind, nam ze samen met haar collega's Annelies Eefting en office manager Alie Borst de gedurfde beslissing om hun eigen onderneming te starten. Na een jaar in loondienst bij een sollicitatieadviesbureau te hebben gewerkt, realiseerden ze zich dat ze het beter konden en begonnen ze met het plannen van hun eigen bedrijf.

Hun plannen werden werkelijkheid aan het einde van 1992, begin van 1993 toen ze een kantoorpand vonden, de benodigde materialen ontwikkelden, en op 1 september 1993 hun eerste kantoor openden aan de Rembrandtlaan in Bilthoven. Deze locatie, waarvan ze de verbouwing zelf hebben gedaan, markeerde het begin van Choice Beroepskeuze en Loopbaanadviseurs zonder ook maar een cent schuld bij de bank.

De naam "Choice" werd gekozen om hun kernwaarde van keuzevrijheid te symboliseren. Hoewel ze oorspronkelijk dachten aan de naam "Multiple Choice," bleek deze al geregistreerd te zijn, wat leidde tot de naam "Choice."

Lees hier het volledige persbericht.

Bron: Choice en Partners

02/11/2023