Leden login

Vul hieronder uw wachtwoord en gebruikersnaam in.

Wachtwoord vergeten? Klik hier.

Heeft u nog geen account? Meld u dan nu aan via onze lid worden pagina.

Overleg tussen huisarts en bedrijfsarts kan lastig zijn door bereikbaarheidsproblemen of doordat huisarts en patiënt niet weten wie de bedrijfsarts is. Een mogelijke oplossing hiervoor is het gebruik van ‘Patiëntoverleg’ in Zorgdomein. Na een pilot in de regio’s Nijmegen en Rotterdam kan dit nu landelijk worden toegepast. De optie Patiëntoverleg binnen Zorgdomein maakt bedrijfsartsen vindbaar via hun naam en via de naam van het bedrijf waar de patiënt werkzaam is. Via Patiëntoverleg kunt u een bedrijfsarts een bericht sturen en zo een afspraak maken voor telefonisch overleg of beknopte informatie uitwisselen. Uiteraard alleen na toestemming van de patiënt, wat met één vinkje is vast te leggen. Meer informatie vindt u hier

Lees ook: Een kans voor meer samenwerking met de curatieve zorg: registreer u nu voor Zorgdomein Patientoverleg

Bron: OVAL

31/08/2020

Wilt u meer informatie over dit artikel?

Neem dan contact met ons op.

Gerelateerd nieuwsmeer nieuws 

Email Facebook Google LinkedIn Twitter