Leden login

Vul hieronder uw wachtwoord en gebruikersnaam in.

Wachtwoord vergeten? Klik hier.

Heeft u nog geen account? Meld u dan nu aan via onze lid worden pagina.

Per 1 juli 2017 is de gewijzigde Arbeidsomstandighedenwet en het Arbeidsomstandighedenbesluit in werking getreden. De checklist basiscontract arbodienstverlening biedt een overzicht van alle toepasselijke wet- en regelgeving en is gebaseerd op de eisen waaraan een contract tussen een werkgever en arbodienst of bedrijfsarts minimaal moet voldoen. In deze update van de ‘Checklist voor een basiscontract voor arbodienstverlening’ zijn o.a. aanpassingen gedaan naar aanleiding van de per 25 mei jl. inwerking getreden Algemene verordening gegevensverwerking. De checklist blijft een hulpmiddel om een contract tussen werkgever en arbodienstverlener op te stellen, het is niet het contract zelf. 

Bron: OVAL
 

29/08/2018

Wilt u meer informatie over dit artikel?

Neem dan contact met ons op.

Gerelateerd nieuwsmeer nieuws 

Email Facebook Google LinkedIn Twitter